Używasz przestarzałej przeglądarki internetowej. Proszę zaktualizuj swoją przeglądarkę dla zapewnienia poprawnego wyświetlania strony.

Przejdź do treści

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Nasza obietnica

Tylko 2 proste kroki W każdej chwili możesz poprosić o zwrot bez podawania przyczyn. Masz na to aż 180 dni. Wystarczy, że wyślesz do nas odstąpieniem od umowy, a my zrobimy przelew na Twoje konto. Żadnych kruczków i gwiazdek.

Zwrot listu

Jeśli Twoje dziecko (lub inny adresat) nie jest do końca oczarowane naszym listem możesz w ciągu  180 dni od daty zaksięgowania wpłat zwrócić go wysyłając do nas odstąpienie od umowy i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyny. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.      

Zwrot wideo

Jeśli po obejrzeniu wideo wiadomości od Mikołaja stwierdzisz, że jednak Mikołaj się nie postarał i mógł to zrobić lepiej, w ciągu 180 dni od daty zaksięgowania wpłaty możesz poprosić o zwrot 100% pełnej zapłaconej kwoty. Aby otrzymać zwrot pieniędzy wystarczy wysłać do nas odstąpienie od umowy. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania reklamacji.    

Dlaczego to takie proste?

Doceniamy zaufanie jak nam dajesz zamawiając wideo lub list. Zależy nam na Twoim 100%  zadowoleniu i satysfakcji z zakupu, dlatego ułatwiamy Ci również jego zwrot gdybyś jednak  zmienił(-ła) zdanie. Dzięki Twojej uczciwości możemy zachować niskie ceny i uprościć formalności związane ze zwrotami.

Jak złożyć reklamację?

Pobierz i wypełnij odstąpienie od umowy i odeślij skan na adres info@elfi.pl lub wydrukuj i prześlij na adres ponżej:

SANTA Piotr Zielawski

Ul. Rejtana 12

05-126, Nieporęt

Zamów tutaj

Podaruj radość

Ta strona wykorzystuje pliki cookie Więcej›. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis na tym urządzeniu. Możesz to zmienić w swojej przeglądarce.