Co roku, razem ze Świętym Mikołajem, dokładamy wszelkich starań aby każde dziecko mogło przeżyć te kilka chwil radości. Każde zamówienie to dla nas nie lada wyzwanie i jeszcz większa motywacja do pracy. W zamian otrzymujemy od Was naprawdę niezwykłe wiadomości, czasem całe historie, które przeczytać możecie poniżej. Są to w 100% prawdziwe, nieredagowane i dodawane przez Was codziennie opinie, które sprawiają, że robi się nam i Mikołajowi cieplej na sercu.
Płatność
Płatność
Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny system PayU, Paylane oraz PayPal. Oferujemy następujące płatności:
a) szybki przelew internetowy: mTransfer, iPKO, Alior itp.
b) PayPal
c) karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express)
d) przelew tradycyjny
Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne.
UWAGA: nie oferujemy płatności za pobraniem.
Strona Elfi chroniona jest przez certyfikat SSL. Co to oznacza? Twoje dane osobowe, wgrane zdjęcia i numer karty kredytowej zabepieczone są specjalnym kodem, który uniemożliwia ich kopiowanie lub odczytanie.
Wszystkie dane użyte są jedynie w celu złożenia zamówienia.
Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:
a) Na stronie płatności zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’.
b) Kliknij ‘Bezpiecznie zapłać’.
c) Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘Wzór przelewu’.
Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.
Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:
203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona
Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.