Używasz przestarzałej przeglądarki internetowej. Proszę zaktualizuj swoją przeglądarkę dla zapewnienia poprawnego wyświetlania strony.

Przejdź do treści

Kontakt

Tu znajdziesz najczęstsze pytania

Poznaj nasze chwalone elfowe biuro obsługi

Kiedy dostanę zamówione wideo?

Twoje wideo powinno przyjść na maila maksymalnie po 2 godzinach od momentu zaksięgowania wpłaty. Dotyczy to szybkich płatności online. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć o 7 dni roboczych.
Po upływie tego czasu sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub zaloguj się na swoje konto.
Jeśli mimo to nie możesz odnaleźć linku do filmu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
a) sprawdź podany adres email - w potwierdzeniu złożenia zamówienia znajduje się podgląd wprowadzonych danych do wysyłki wideo
b) adres email jest poprawny? - wpisz w wyszukiwarce  swojej skrzynki "wideo od Mikołaja"; niektóre domeny pocztowe kierują nasze wiadomości z wideo bezpośrednio do spamu lub ofert reklamowych
c) jeśli nadal nie widzisz swojej wiadomości wideo daj nam znać - czekamy na Twoje zgłoszenie pod adresem [email protected]

Czy mogę zamówić jeden film dla dwójki dzieci?

Tak, ta opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla rodzeństwa, należy wybrać wersję filmu dla rodzeństwa.

Kiedy przyjdzie mój list?

Twój list powinien dotrzeć w ciągu 10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć o 7 dni roboczych. Po upływie tego czasu sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub zaloguj się na  swoje konto i sprawdź status wysyłki. W dniu wysyłki otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem realizacji. Jeśli po tym czasie list nie dotrze, poinformuj nas o tym mailowo.

Czy list może być wysłany za granicę?

Tak, listy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Podczas zamawiania wybierz kraj do jakiego ma być wysłany list. Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa. Szczegóły znajdziesz w dziale Wysyłka.

Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:
a) Na stronie płatności  zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’.
b) Kliknij ‘Bezpiecznie zapłać’.
c) Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘Wzór przelewu’.
Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:
 
203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
 
502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona
Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.

Masz pytanie? Świetnie!

Wysyłam wiadomość...
Na wszystkie maile odpowiadamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Dziękujemy z góry za Twoją cierpliwość.

Dlaczego nie widzę telefonu?

Call center to spory koszt, który finalnie zazwyczaj musi ponieść Klient. Jako nieduża i młoda firma, wolimy utrzymać przystępne ceny za nasze produkty i skupić się na bezproblemowej realizacji Twojego zamówienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Pytania i odpowiedzi

Wideo od Mikołaja

Kiedy dostanę zamówione wideo?

Twoje wideo powinno przyjść na maila maksymalnie po 2 godzinach od momentu zaksięgowania wpłaty. Dotyczy to szybkich płatności online. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć o 7 dni roboczych.
Po upływie tego czasu sprawdź swoją skrzynkę e-mail lub zaloguj się na swoje konto.
Jeśli mimo to nie możesz odnaleźć linku do filmu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
a) sprawdź podany adres email - w potwierdzeniu złożenia zamówienia znajduje się podgląd wprowadzonych danych do wysyłki wideo
b) adres email jest poprawny? - wpisz w wyszukiwarce  swojej skrzynki "wideo od Mikołaja"; niektóre domeny pocztowe kierują nasze wiadomości z wideo bezpośrednio do spamu lub ofert reklamowych
c) jeśli nadal nie widzisz swojej wiadomości wideo daj nam znać - czekamy na Twoje zgłoszenie pod adresem [email protected]

Czy mogę zamówić jeden film dla dwójki dzieci?

Tak, ta opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla rodzeństwa, należy wybrać wersję filmu dla rodzeństwa.

Czym się różni wersja pojedyncza od zbiorowej?

Wersja pojedyncza skierowana jest do jednego dziecka. Zbiorowa natomiast, do rodzeństwa lub większej grupy dzieci. W wersji zbiorowej znajdzie się to samo co w wersji pojedynczej z uwzględnieniem różnic w konkretnych filmach.

Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?

Niestety nie oferujemy takiej opcji. Zamówione wideo dostaniesz od nas w postaci linku na swój e-mail. Po ściągnięciu na dysk będziesz mógł samodzielnie nagrać je na dysk CD lub DVD.

Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?

Sprawdź czy imię, którego szukasz nie jest umieszczone w naszym spisie w innej wersji np. w postaci zdrobnienia itp. Jeśli faktycznie imię, którego szukasz nie występuje na naszej liście, dodaj je za pomocą formularza (obok listy wyboru imion) abyśmy w przyszłości mogli uzupełnić naszą bazę imion i pozwolić Mikołajowi dotrzeć do wszystkich dzieci ze swoją wideo wiadomością!

Czy informacje oraz zdjęcia dodane przeze mnie do filmu są poufne?

Twoje dane w naszym serwisie są tajne i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom, ani osobie, dla której zamawiasz w prezencie wideo lub list. Nasi pracownicy nie mają również wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści zamówienia.

Czy mogę edytować swoje wideo po złożeniu zamówienia?

Swoje wideo możesz dowolnie edytować (poza zmianą imienia). Wejdź na swoje konto i użyj opcji ‘Edytuj’. Możesz dowolnie zmienić zdjęcia lub inne informacje podane w zamówieniu.

Wideo się nie włącza na moim komputerze, co robić?

Jeśli wideo się nie odtwarza, prawdopodobnie nie masz zainstalowanych odpowiednich kodeków lub najnowszej wtyczki Flash. Aby poprawnie odtwarzać wideo skorzystaj z linków poniżej:

Jak mogę nagrać swoje wideo na CD/DVD lub inny nośnik?

Co będzie potrzebne aby nagrać wideo na płytę:

  1. Komputer z nagrywarką CD lub DVD
  2. Czysta płyta CD lub DVD

Po ściągnięciu wideo na swój komputer:

  1. Włóż czystą płytę do napędu w komputerze.
  2. Kliknij ‘Mój komputer’ i otwórz włożoną płytę.
  3. Przeciągnij plik z wideo do otwartego okna z czystą płytą.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

List od Mikołaja

Czy list może być wysłany za granicę?

Tak, listy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Podczas zamawiania wybierz kraj do jakiego ma być wysłany list. Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa. Szczegóły znajdziesz w dziale Wysyłka.

Czy mogę zamówić jeden wspólny list dla dwójki dzieci lub np. całej klasy?

W przypadku listów nie oferujemy zbiorowych wersji naszych szablonów, jednak możesz samodzielnie zmienić treść listu i dopasować ją do większej ilości adresatów.

Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?

Otrzymasz osobisty list od Świętego Mikołaja napisany bezpośrednio do Twojego dziecka lub osoby, dla której został zamówiony. List wydrukowany jest na ozdobnym, grubym papierze, posiada oryginalną grafikę oraz złotą, ręcznie odciskaną pieczęć samego Świętego Mikołaja. Wszystko zapakowane jest w piękną świąteczną kopertę i wysłane tradycyjną pocztą na wskazany przez Ciebie adres. Na kopercie będzie znajdowała się pieczątka Poczty Polskiej i znaczki pocztowe.

Dlaczego mój list jeszcze nie doszedł?

Jeżeli po 10 dniach roboczych od daty zaksięgowania wpłaty (czyli otrzymania maila z potwierdzeniem otrzymania płatności) Twój list nie doszedł, może być tego kilka przyczyn:
a) data zaksięgowania wpłaty - data zaksięgowania przelewu może różnić się od daty uiszczenia zapłaty w zależności od wyboru pośrednika płatności. Może to potrwać nawet 7 dni w zależności od szybkości transferów w Twojego banku.
b) Twoja wpłata została odrzucona z powodu błędu płatności. Sprawdź status płatności na swoim koncie.
c) Niepełne dane - jeśli w Twoim zamówieniu znajdują się niepełne dane adresata to nie możemy nadać takiego listu. Będziemy się z Tobą  kontaktować w tej sprawie mailowo lub telefonicznie.  
d) Zawiodła Poczta Polska – prosimy o kontakt w celu ponownej wysyłki listu

Czy mój list dojdzie przed Świętami?

Zamówienia przyjmujemy do 14 grudnia, tak aby wszystkie listy doszły na czas. W przypadku listów na 6 grudnia prosimy o składanie zamówień najpóźniej do 28 listopada.

Czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Zaraz po zakończeniu procesu zamawiania dostaniesz od nas maila potwierdzającego zamówienie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zostało prawidłowo przyjęte. Możesz to sprawdzić również na swoim koncie.

Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?

Zaraz po zaksięgowaniu opłaty za usługę dostaniesz od nas maila potwierdzającego wpłatę. Możesz to sprawdzić również na swoim koncie.

Czy mogę zmienić treść listu po złożeniu zamówienia?

Tak. Wszelkich zmian w treści listu możesz dokonać w poziomu swojego konta, ale tylko do momentu zaksięgowania wpłaty ponieważ wtedy Twój list wpada w ręce Elfów i jest pakowany do koperty. Z tego powodu nie ma już potem możliwości zmiany tekstu.

Czy jest możliwość zwrotu listu?

Oczywiście. Jeśli Twoje dziecko lub osoba, dla której zamówiony był list, nie jest do końca oczarowana naszym listem, w ciągu  180 dni od daty zaksięgowania wpłaty, możesz go zwrócić wysyłając do nas mailowo Odstąpienie od umowy i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyn. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.

Czy moje dane są bezpieczne?

Bezpieczeństwo Twoich danych to jeden z naszych priorytetów. Twoje dane w naszym serwisie są szczególnie chronione i używane jedynie do realizacji Twojego zamówienia. Nie są one nikomu udostępnianie, ani naszym pracownikom,  ani osobie, dla której zamawiasz w prezencie  wideo lub list. Dlatego możesz śmiało zrobić komuś anonimowy prezent.

Nasi pracownicy również nie mają  wglądu w treść Twojego zamówienia o ile sam nie wyrazisz takiej prośby np. w celu poprawienia/zmiany treści jego treści.

Skąd wysyłane są listy?

Wszystkie listy, za porozumieniem i zgodą Świętego Mikołaja, wysyłane są z Jego filii w Warszawie, po to aby jeszcze szybciej mogły dotrzeć do swoich adresatów na całym świecie.

Dlaczego list nie ma numeru nadania?

Wszystkie listy wysyłamy przesyłką priorytetową.  Z przyczyn logistycznych nie oferujemy przesyłek poleconych co oznacza, że Twój  list nie posiada numeru do śledzenia przesyłki.  Współpracujemy z Pocztą Polską, która gwarantuje terminową dostawę zamówień.

Jaki jest całkowity koszt listu?

Wszystkie ceny listów oraz wysyłki do poszczególnych miejsc znajdziesz w dziale Cennik.

Moje konto

Czy muszę zakładać konto na stronie Elfi aby złożyć zamówienie?

Tak, zajmie Ci to tylko 3 minuty. Dzięki temu będziesz mógł samodzielnie edytować swoje wideo lub list nawet po złożeniu zamówienia. Dodatkowo zyskasz dostęp do darmowej strefy Elfi oraz do śledzenia na bieżąco statusu swojego zamówienia. Przy kolejnym zamówieniu nie będziesz musiał również ponownie podawać wszystkich danych.

Jak mogę założyć konto Elfi?

Wystarczy kliknąć na zakładkę  Moje konto w górnym pasku strony i uzupełnić potrzebne dane. Zajmie Ci to 3 minuty.

Jak mogę edytować dane swojego konta?

Wystarczy skorzystać z opcji ‘Edytuj’ klikając na swoje imię w zakładce Moje konto.

Płatność

Jak mogę zapłacić?

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny system PayU, Paylane oraz PayPal. Oferujemy następujące płatności:

a) szybki przelew internetowy: mTransfer, iPKO, Alior itp.
b) PayPal
c) karta kredytowa (Visa, MasterCard, American Express)
d) przelew tradycyjny

Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne.
UWAGA: nie oferujemy płatności za pobraniem.

Czy moje dane płatności są bezpieczne?

Strona Elfi chroniona jest przez certyfikat SSL. Co to oznacza? Twoje dane osobowe, wgrane zdjęcia i numer karty kredytowej zabepieczone są specjalnym kodem, który uniemożliwia ich kopiowanie lub odczytanie.
Wszystkie dane użyte są jedynie w celu złożenia zamówienia.

Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:
a) Na stronie płatności  zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’.
b) Kliknij ‘Bezpiecznie zapłać’.
c) Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘Wzór przelewu’.
Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:
 
203 - Niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id. Błąd ten występuje wtedy, gdy realizacja przelewu przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępna. Nie realizuj dalej nieopłaconego zamówienia i złóż nowe. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
 
502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.
 
504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona
Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie. Poinformuj nas mailowo, że porzucone zamówienie nie będzie dalej realizowane, abyśmy mogli je usunąć z bazy. W innym przypadku możesz dostać z systemu automatyczną wiadomość z przypomnieniem o czekającej płatności.

Wysyłka

List od Mikołaja

Wszystkie listy wysyłamy listem priorytetowym w ciągu 1-5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Koszt wysyłki:
Polska - 3,20 zł
Zagranica (cały świat) - 6,00 zł

Czas dostawy listu: 10-14 dni roboczych

Wideo od Mikołaja

Wideo wysyłane jest na Twój adres e-mail w postaci linku oraz dostępne jest na Twoim koncie.
Czas dostawy wideo: do 2 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty

Reklamacje i zwroty

Nasza obietnica

Tylko 2 proste kroki W każdej chwili możesz poprosić o zwrot bez podawania przyczyn. Masz na to aż 180 dni. Wystarczy, że wyślesz do nas  Odstąpieniem od umowy, a my zrobimy przelew na Twoje konto. Żadnych kruczków i gwiazdek.

Zwrot listu

Jeśli Twoje dziecko (lub inny adresat) nie jest do końca oczarowane naszym listem możesz w ciągu  180 dni od daty zaksięgowania wpłat zwrócić go wysyłając do nas  Odstąpienie od umowy i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyny. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.      

Zwrot wideo

Jeśli po obejrzeniu wideo wiadomości od Mikołaja stwierdzisz, że jednak Mikołaj się nie postarał i mógł to zrobić lepiej, w ciągu 180 dni od daty zaksięgowania wpłaty możesz poprosić o zwrot 100% pełnej zapłaconej kwoty. Aby otrzymać zwrot pieniędzy wystarczy wysłać do nas Odstąpienie od umowy. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania reklamacji.    

Dlaczego to takie proste?

Doceniamy zaufanie jak nam dajesz zamawiając wideo lub list. Zależy nam na Twoim 100%  zadowoleniu i satysfakcji z zakupu, dlatego ułatwiamy Ci również jego zwrot gdybyś jednak  zmienił(-ła) zdanie. Dzięki Twojej uczciwości możemy zachować niskie ceny i uprościć formalności związane ze zwrotami.

Jak złożyć reklamację?

Wypełnij (będzie szybciej) Odstąpienie od umowy 
lub napisz [email protected]

Stwórz wiadomość

Podaruj radość

Ta strona wykorzystuje pliki cookie Więcej›. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis na tym urządzeniu. Możesz to zmienić w swojej przeglądarce.
Witaj w domu Mikołaja
Zamów Nowy film 2018 i odbierz swój rabat
Niepoprawny adres email.
Ups! Twój adres jest już w naszej bazie.
Przepraszamy, wystąpił błąd.
Odebrało już 295380 osób
NewsletterZapisując się tutaj wyrażasz zgodę na otrzymywanie naszego newslettera z ofertami rabatowymi.

W każdej chwili możesz się wypisać z tej listy korzystając z linka w mailach od Elfi lub zaznaczając taką opcję na swoim koncie (jeśli je posiadasz). Więcej informacji znajdziesz na stronie Regulamin.
Już prawie gotowe...
Podaj nam swoje imię
Wysłaliśmy rabat na Twojego maila.