Przejdź do treści

Pytania i odpowiedzi

Wideo od Mikołaja

  1. Kiedy dostanę zamówione wideo?
  2. Czy mogę zamówić jeden film dla dwójki dzieci?
  3. Czym się różni wersja pojedyncza od zbiorowej?
  4. Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?
  5. Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?
  6. Czy informacje oraz zdjęcia dodane przeze mnie do filmu są poufne?
  7. Czy mogę edytować swoje wideo po złożeniu zamówienia?
  8. Wideo się nie włącza na moim komputerze, co robić?
  9. Jak mogę nagrać swoje wideo na CD/DVD lub inny nośnik?

List od Mikołaja

  1. Kiedy przyjdzie mój list?
  2. Czy list może być wysłany za granicę?
  3. Czy mogę zamówić jeden wspólny list dla dwójki dzieci lub np. całej klasy?
  4. Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?
  5. Dlaczego mój list jeszcze nie doszedł?
  6. Czy mój list dojdzie przed Świętami?
  7. Czy moje zamówienie zostało przyjęte?
  8. Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?
  9. Czy mogę zmienić treść listu po złożeniu zamówienia?
  10. Czy moje dane są bezpieczne?
  11. Skąd wysyłane są listy?
  12. Jaki jest całkowity koszt listu?

Płatności

  1. Jak mogę zapłacić?
  2. Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?
  3. Mam problem z PayU. Wyskakuje błąd, co robić?
  4. Opłaty za wysyłkę za granicę

Reklamacje i zwroty

  1. Zwrot listu
  2. Zwrot filmu

Wysyłka

  1. Informacje

Wideo od Mikołaja

1. Kiedy dostanę zamówione wideo?

Twoje wideo powinno przyjść na maila maksymalnie po 3 godzinach od momentu zaksięgowania wpłaty. Dotyczy to szybkich płatności online. W przypadku tradycyjnego przelewu czas ten może się wydłużyć do 7 dni roboczych.

2. Czy mogę zamówić jeden film dla dwójki dzieci?

Tak, ta opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla rodzeństwa, należy wybrać wersję Wideo Zbiorowe.

3. Czym się różni wersja pojedyncza od zbiorowej?

Wersja pojedyncza skierowana jest do jednego dziecka. Zbiorowa natomiast, do rodzeństwa lub większej grupy dzieci.
W wersji zbiorowej znajdzie się to samo co w wersji pojedynczej, poza powitaniem po imieniu i wymówieniem na głos wieku dziecka.

4. Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?

Niestety nie oferujemy takiej opcji. Zamówione wideo dostaniesz od nas już po kilkunastu minutach w postaci linka na swojego maila. Po ściągnięciu na dysk będziesz mógł samodzielnie nagrać je na dysk CD lub DVD.

5. Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?

Sprawdź czy imię, którego szukasz nie jest umieszczone w naszym spisie w innej wersji np. w postaci zdrobnienia itp. Jeśli faktycznie imię, którego szukasz nie występuje na naszej liście, prosimy o maila abyśmy w przyszłości mogli uzupełnić naszą bazę imion i pozwolić Mikołajowi dotrzeć do wszystkich dzieci ze swoją wideo wiadomością!

6. Czy informacje oraz zdjęcia dodane przeze mnie do filmu są poufne?

Zdjęcia oraz pozostałe informacje wykorzystywane są jedynie przez naszą aplikację do stworzenia wideo wiadomości i nie są w żaden sposób eksploatowane lub przechowywane w innych celach. Pozostałe dane personalne mogą być wykorzystane w celu kontaktu, obsługi zamówienia lub w innych przypadkach opisanych w Regulaminie.

7. Czy mogę edytować swoje wideo po złożeniu zamówienia?

Wiadomość nie może być edytowana po złożeniu zamówienia. Film można jednak edytować z poziomu koszyka korzystając z opcji 'Popraw' w koszyku PRZED złożeniem zamówienia. Aby zmienić zawartość wideo wiadomości, która została już zamówiona należy złożyć nowe zamówienie. Stare zamówienie przy braku płatności zostanie automatycznie anulowane.

8. Wideo się nie włącza na moim komputerze, co robić?

Jeśli wideo się nie odtwarza, prawdopodobnie nie masz zainstalowanych odpowiednich kodeków lub najnowszej wtyczki Flash. Aby poprawnie odtwarzać wideo skorzystaj z linków poniżej:

9. Jak mogę nagrać swoje wideo na CD/DVD lub inny nośnik?

Co będzie potrzebne aby nagrać wideo na płytę:

  1. Komputer z nagrywarką CD lub DVD
  2. Czysta płyta CD lub DVD

Po ściągnięciu wideo na swój komputer:

  1. Włóż czystą płytę do napędu w komputerze.
  2. Kliknij Mój komputer i otwórz włożoną płytę.
  3. Przeciągnij plik z wideo do otwartego okna z czystą płytą.
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

List od Mikołaja

1. Kiedy przyjdzie mój list?

Twój list powinien dotrzeć w ciągu 10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W dniu wysyłki otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem nadania. Jeśli po tym czasie list nie dotrze, poinformuj nas o tym mailowo.

2. Czy list może być wysłany za granicę?

Tak, listy wysyłamy do wszystkich krajów świata. Podczas zamawiania wybierz kraj, do jakiego ma być wysłany list. Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa. Szczegóły znajdziesz w dziale Płatności.

3. Czy mogę zamówić jeden wspólny list dla dwójki dzieci lub np. całej klasy?

W przypadku listów, nie oferujemy zbiorowych wersji naszych szablonów, jednak możesz samodzielnie zmienić treść listu i dopasować ją do większej ilości adresatów.

4. Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?

Otrzymasz osobisty list od Świętego Mikołaja napisany bezpośrednio do Twojego dziecka lub osoby, dla której został zamówiony. List wydrukowany jest na ozdobnym, grubym, papierze, posiada oryginalną grafikę oraz złotą pieczęć Świętego Mikołaja. Wszystko zapakowane jest w piękną świąteczną kopertę.

5. Dlaczego mój list jeszcze nie doszedł?

Jeżeli list po 10 dniach roboczych od daty zaksięgowania wpłaty Twój list nie doszedł, prosimy o kontakt. Czasem zawodzi Poczta Polska lub w adresie wystąpił błąd i przesyłka nie mogła z tego powodu dojść.

6. Czy mój list dojdzie przed Świętami?

Zamówienia przyjmujemy do 14 grudnia, tak aby wszystkie listy doszły na czas. W przypadku listów na Mikołajki (6 grudnia) prosimy o składanie zamówień najpóźniej do 28 listopada.

7. Czy moje zamówienie zostało przyjęte?

Zaraz po zakończeniu procesu zamawiania dostaniesz od nas maila potwierdzającego zamówienie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zostało przyjęte.

8. Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?

Zaraz po zaksięgowaniu opłaty za usługę dostaniesz od nas maila potwierdzającego wpłatę.

9. Czy mogę zmienić treść listu po złożeniu zamówienia?

W takiej sytuacji prosimy o złożenie nowego zamówienia i opłacenie tego właściwego . Poprzednie nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

10. Czy jest możliwość zwrotu listu?

Jeśli Twoje dziecko lub osoba, dla której zamówiony był list, nie jest do końca oczarowana naszym listem, w ciągu 60 dni od daty zaksięgowania wpłaty, możesz odesłać go z powrotem wraz z Odstąpieniem od umowy i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyn. Pieniądze, łącznie z kosztem przesyłki zwrotnej, zostaną przelane na konto podane w reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.

11. Czy moje dane są bezpieczne?

Tak. Bezpieczeństwo Twoich danych to jeden z naszych priorytetów. Nie sprzedajemy, ani nie wykorzystujemy Twoich danych do innych celów niż te, które wyszczególnione są w naszym Regulaminie.

12. Skąd wysyłane są listy?

Wszystkie listy, za porozumieniem i zgodą Świętego Mikołaja, wysyłane są z Warszawy, po to aby jeszcze szybciej mogły dotrzeć do swoich adresatów.

13. Jaki jest całkowity koszt listu?

Na całkowity koszt podstawowego listu Standard składa się:

  • Spersonalizowany list: 18,99zł
  • Koszt przesyłki priorytetowej: 2,50 zł (dotyczy wysyłki w Polsce)
  • Razem: 21,49zl

Płatności

1. Jak mogę zapłacić?

Wszystkie płatności obsługiwane są przez bezpieczny system PayU.
Oferujemy następujące płatności:

  1. Przelew tradycyjny
  2. Szybki przelew internetowy: mBank, iPKO itp.
  3. Karta kredytowa (Visa, MasterCard)

Nie pobieramy dodatkowych opłat za transakcje elektroniczne.

UWAGA: - nie oferujemy płatności za pobraniem.

2. Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:

  1. Na stronie płatności zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’.
  2. Kliknij ‘Złoż zamówienie i zapłać’.
  3. Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘ Wzór przelewu’. Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

3. Mam problem z PayU. Wyskakuje błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:

  • 203 - niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id - Błąd ten występuje wtedy, gdy przelew przez wybrany przez Ciebie bank jest chwilowo niedostępny. Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.
  • 204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.
  • 502 - Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.
  • 504 - Błąd występuje gdy:
    • link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
    • rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
    • rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona

Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

Opłaty za wysyłkę za granicę:

Unia Europejska: 6,00 zł
Stany Zjednoczone: 6,00 zł

Reklamacje i zwroty

Zwrot listu
Jeśli Twoje dziecko lub osoba, dla której zamówiony był list, nie jest do końca oczarowana naszym listem, w ciągu 60 dni od daty zaksięgowania wpłaty, możesz odesłać go z powrotem wraz z Odstąpieniem od umowy (kliknij aby pobrać) i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyn. Pieniądze, łącznie z kosztem przesyłki zwrotnej, zostaną przelane na konto podane w reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.

Adres wysyłki zwrotu:
SANTA Piotr Zielawski
Orzycka 4a m.68
02-695 Warszawa

Zwrot filmu
Jeśli po obejrzeniu wideo wiadomości od Mikołaja stwierdzisz, że jednak Mikołaj się nie postarał i mógł to zrobić lepiej, w ciągu 60 dni od daty zaksięgowania wpłaty możesz poprosić o zwrot 100% pełnej zapłaconej kwoty. Aby otrzymać zwrot pieniędzy wystarczy wysłać do nas mailowo Odstąpieniem od umowy (kliknij aby pobrać). Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania reklamacji.

Adres reklamacji: [email protected]

Wysyłka

Wszystkie listy wysyłamy Pocztą Polską listem priorytetowym po zaksięgowaniu wpłaty.
Koszt dostawy: 2,50 zł
Czas dostawy: do 10 dni roboczych

 

tagi:
listy od świętego mikołaja, list od mikołaja, listy od mikołaja, list od mikolaja, listy od świętego mikołaja, list do świętego mikołaja, list do mikołaja, list do mikolaja, mikołajki, mikolajki, święty mikołaja, swiety mikolaj, mikołaj, mikolaj, adres świętego mikołaja, adres do świętego mikołaja, adres do mikołaja, adres do mikolaja, mikolaja, mikołaja, od mkolaja, od do mikołaja, adres mikolaja, adres do mikolaja, adres świętego mikołaja, na mikołajki, mikolajki, adres mikołaja, mikolaj, mikołaj, swiety mikołaj, święty mikołaj, swiety mikolaj, święty mikolaj, św mikołaj, św mkolaj

Ta strona wykorzystuje pliki cookie Więcej›. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis na tym urządzeniu. Możesz to zmienić w swojej przeglądarce.