Przejdź do treści
1. Kiedy przyjdzie mój list?

Twój list wyślemy w ciągu  5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W dniu
wysyłki otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli po tym czasie nie dotarł, napisz do nas maila abyśmy mogli Ci pomóc.

2. Kiedy dostanę moje zamówione wideo?

Twoje wideo powinno przyjść na maila już po kilkunastu minutach od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku szybkich płatności online, wideo dostaniesz bezpośrednio po zakończeniu transakcji.

3. Czy mogę zamówić jeden wspólny film dla dwójki dzieci?

Tak, ta opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla rodzeństwa,  należy wybrać wersję zbiorczą Wideo Gold.

4. Czy list może być wysłany za granicę?

Tak, ta opcja jest już dostępna.  Podczas zamawiania wybierz kraj, do jakiego ma być wysłany list.  Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa. Szczegóły znajdziesz w dziale Płatności.

5. Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?

Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej.

1. Zaznacz pierwszą pozycję ‘Przelew bankowy’

2. Kliknij ‘Złoż zamówienie’

3. Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘ Wzór przelewu’. Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

6. Mam problem z PayU, wyskakuje mi błąd, co robić?

Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:

 203 - niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id
Błąd ten występuje wtedy, gdy przelew przez wybrany przez  Ciebie bank jest chwilowo niedostępny.  Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

 204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.

 502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

 504 – Błąd występuje gdy:
 - link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona

 Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

7. Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?

Zamówione wideo dostaniesz od nas już  po kilkunastu minutach w postaci linka. Po ściągnięciu go na dysk będziesz mógł samodzielnie nagrać je dysk CD lub DVD.

No dole strony znajdziesz pozostałe odpowiedzi.

Napisz do nas

Napisz

Dane adresowe

SANTA Piotr Zielawski
Rejtana 12
05-126 Nieporęt
NIP: 5361633278
REGON: 147121184

Dlaczego nie widzę numeru telefonu?

Call center to spory koszt, który finalnie zazwyczaj musi ponieść Klient. Jako nieduża i młoda firma, wolimy utrzymać przystępne ceny za nasze produkty i skupić się na bezproblemowej realizacji Twojego zamówienia. Dziękujemy za wyrozumiałość.

Zobacz co u nas słychać:

Fanpage

Pytania i odpowiedzi

Wideo od Mikołaja

1.  Kiedy dostanę zamówione wideo?
2.  Czy mogę zamówić jeden wspólny film dla dwójki dzieci?
3.  Czym się różni wersja pojedyńcza od zbiorowej?
4.  Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?
5.  Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?
6.  Czy informacje oraz zdjęcia dodane przeze mnie do filmu są poufne?
7.  Czy mogę edytować swoje wideo po złożeniu zamówienia?
8.  Wideo się nie włącza na moim komputerze, co robić?
9.  Jak mogę nagrać swoje wideo na CD/DVD ?

List od Mikołaja

1.  Kiedy przyjdzie mój list?
2.  Czy list może być wysłany za granicę?
3.  Czy mogę zamówić jeden wspólny list dla dwójki dzieci?
4.  Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?
5.  Dlaczego mój list jeszcze nie doszedł?  
6.  Czy mój list dojdzie przed świętami?
7.  Czy  moje zamówienie zostało przyjęte?
8.  Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?
9.  Czy mój list może być wysłany za granicę?
10.  Czy mogę zmienić list po złożeniu zamówienia?
11.  Czy jest możliwość zwrotu listu?
12.  Czy moje dane są bezpieczne?
13.  Skąd wysyłane są listy?  
14.  Jaki jest całkowity koszt listu ?   


Płatności

1.  Jak mogę zapłacić?
2.  Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?
3.  Mam problem z PayU. Wyskakuje jakiś błąd, co robić?

Reklamacje i zwroty

Płatność



Odpowiedzi

Wideo od Mikołaja
1. Kiedy dostanę zamówione wideo?
Twoje wideo powinno przyjść na maila już po kilkunastu minutach od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie. W przypadku szybkich płatności online, wideo dostaniesz bezpośrednio po zakończeniu transakcji.


2. Czy mogę zamówić jeden film dla dwójki dzieci?
Tak, ta opcja jest już dostępna. Aby zamówić wideo dla rodzeństwa,  należy wybrać wersję zbiorczą Wideo Gold.

3. Czym się różni wersja pojedyńcza od zbiorowej?
Wersja pojedyńcza skierowana jest do jednego dziecka. Zbiorowa natomiast, do rodzeństwa lub większej grupy dzieci.
W wersji zbiorowej znajdzie się to samo co w wersji pojedyńczej, poza powitaniem po imieniu i wymówieniem na głos wieku dziecka.

4. Czy zamówione wideo dostanę na płycie DVD?
Zamówione wideo dostaniesz od nas już  po kilkunastu minutach w postaci linka. Po ściągnięciu go na dysk będziesz mógł samodzielnie nagrać je dysk CD lub DVD.

5. Imienia mojego dziecka nie ma na liście, co robić?
Sprawdź czy imię, którego szukasz nie jest umieszczone w naszym spisie w innej wersji np. zamiast Alek może być Aleksander. Jeśli faktycznie imię, którego szukasz nie występuje na naszej liście,  prosimy o maila abyśmy w przyszłości mogli uzupełnić naszą bazę imion i pozwolić Mikołajowi dotrzeć do wszystkich ze swoją wideo wiadomością!

6. Czy informacje oraz zdjęcia dodane przeze mnie do filmu są poufne?
Zdjęcia oraz pozostałe informacje wykorzystywane są jedynie przez naszą aplikację do stworzenia wideo wiadomości i nie są w żaden sposób eksploatowane lub przechowywane w innych celach.  Pozostałe dane personalne mogą być wykorzystane w celu kontaktu lub pozostałych przypadkach opisanych w Regulaminie.

7. Czy mogę edytować swoje wideo po złożeniu zamówienia?
Wiadomość nie może być edytowana po złożeniu zamówienia. Film można jednak edytować z poziomu koszyka korzystając z opcji 'Zmień' w koszyku PRZED złożeniem zamówienia.  Aby zmienić zawartość wideo wiadomości należy złożyć nowe zamówienie. Stare zamówienie przy braku płatności zostanie automatycznie anulowane.

8. Wideo się nie włącza na moim komputerze, co robić?
Jeśli wideo się nie odtwarza, prawdopodobnie nie masz zainstalowanych odpowiednich kodeków. Aby je zainstalować skorzystaj np. z tego linku

Pobierz kodeki

Jeśli masz problem z odtwarzaniem, wypróbuj zalecany przez nas program:

Pobierz program do wideo


Zainstaluj również Flash Player jeśli go jeszcze nie posiadasz:

Pobierz Flash


9. Jak mogę nagrać swoje wideo na CD/DVD lub inny nośnik?

Aby nagrać wideo na płytę:
Co będzie potrzebne:
1.  Komputer z nagrywarką  CD lub DVD
2.  Czysta płyta CD lub DVD

Po ściągnięciu wideo na swój komputer:

3.  Włóż czystą płytę do napędu w komputerze.
4.  Kliknij Mój komputer i otwórz włożoną płytę.
5.  Przeciągnij plik z wideo do otwartego okna z czystą płytą.
6.  Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.


List od Mikołaja

1. Kiedy przyjdzie mój list?
Twój list wyślemy w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. W dniu
wysyłki otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli po tym czasie nie dotarł, napisz do nas maila abyśmy mogli Ci pomóc.

2. Czy list może być wysłany za granicę?
Tak, ta opcja jest już dostępna.  Podczas zamawiania wybierz kraj, do jakiego ma być wysłany list.  Przy wysyłce za granicę zostanie naliczona dodatkowa opłata pocztowa. Szczegóły znajdziesz w dziale Płatności.
3.  Czy mogę zamówić jeden wspólny list dla dwójki dzieci lub np. klasy?
W przypadku listów, nie oferujemy zbiorowych wersji naszych szablonów, jednak możesz samodzielnie, zmienić treść listu i dopasować ją do większej ilości adresatów.

4. Co dokładnie otrzymam gdy zamówię list od Świętego Mikołaja?
Otrzymasz osobisty list od Świętego Mikołaja napisany bezpośrednio do Twojego dziecka lub osoby, dla której został zamówiony. List wydrukowany jest na ozdobnym, grubym,  papierze, posiada oryginalną grafikę oraz złotą pieczęć Świętego Mikołaja. Wszystko zapakowane jest w piękną, błyszczącą, świąteczną kopertę.

5. Dlaczego mój list jeszcze nie doszedł?

Jeżeli list  po 10 dniach roboczych od daty zaksięgowania opłaty za usługę Twój list nie doszedł,  prosimy o kontakt. Czasem zawodzi Poczta Polska lub zwyczajnie w adresie wystąpił błąd i przesyłka nie doszła.

6. Czy mój list dojdzie przed Świętami?
Zamówienia przyjmujemy do 14 grudnia, tak aby wszystkie listy doszły na czas. W przypadku listów na Mikołajki (6 grudnia) prosimy o składanie zamówień najpóźniej do 28 listopada.

7. Czy moje zamówienie zostało przyjęte?
Zaraz po zakończeniu procesu zamawiania dostaniesz od nas maila potwierdzającego zamówienie. Oznacza to, że Twoje zamówienie zostało przyjęte.

8. Czy moje pieniądze wpłynęły na konto?
Zaraz po zaksięgowaniu opłaty za usługę dostaniesz od nas maila potwierdzającego wpłatę.

9. Czy mogę zmienić treść listu po złożeniu zamówienia?
W takiej sytuacji prosimy o złożenie nowego zamówienia i opłacenie tego właściwego. Poprzednie nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
 
10. Czy jest możliwość zwrotu listu?
Oczywiście. To dla nas niezwykle ważne aby wszyscy Klienci byli w 100% zadowoleni z naszych usług. Dlatego jeśli Twoje dziecko lub osoba, dla której zamówiony był list, nie jest do końca oczarowana naszym produktem, w ciągu 30 dni możesz odesłać list z powrotem i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podania przyczyny.

11.Czy moje dane są bezpieczne?
Tak. Nie sprzedajemy, nie rozdajemy, ani nie wykorzystujemy Twoich danych do innych celów niż te, które wyszczególnione są w regulaminie.

12. Skąd wysyłane są  listy?  
Wszystkie listy wysyłane są z Warszawy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

13. Jaki jest całkowity koszt listu ?  
Całkowity koszt listu STANDARD:
Druk spersonalizowanego listu: 18,99zł
Koszt przesyłki priorytetowej: 2,50zł (dotyczy wysyłki PL)
W sumie: 21,49zł

Całkowity koszt listu GOLD:
Druk spersonalizowanego listu + 1 pocztówka + 1 naklejka: 28,98zł
Koszt przesyłki priorytetowej: 2,50zł
W sumie: 31,48zł


Płatności

1. Jak mogę zapłacić?
Wszystkie  płatności obsługiwane są przez bezpieczny i niezawodny system PayU.
Oferujemy następujące płatności:
1. Przelew tradycyjny
2. Szybki przelew internetowy: mBank, iPKO,
3. Karta kredtytowa

UWAGA:
- nie obsługujemy płatności za pobraniem

2.  Na jaki numer konta mogę zrobić wpłatę?
Jeśli chcesz zrobić zwykły przelew u siebie w banku lub na poczcie, skorzystaj z instrukcji poniżej:

Zaznacz pierwszą pozycję  ‘Przelew bankowy’  > Kliknij ‘Złoż zamówienie’  > Na stronie PayU kliknij ‘Akceptuję’ następnie ‘ Wzór przelewu’. Wypełniony wzór możesz wydrukować lub przepisać numer konta i zapłacić na poczcie lub w banku.

3.  Mam problem z PayU. Wyskakuje  błąd, co robić?
Poniżej znajdziesz listę możliwych błędów i ich objaśnienia:

203 - niedozwolona wartość pay_type dla danego pos_id
Błąd ten występuje wtedy, gdy przelew przez wybrany przez  Ciebie bank jest chwilowo niedostępny.  Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

204 - Błąd ten oznacza, że wybrany przez Ciebie bank chwilowo nie obsługuje płatności. Odczekaj kilka godzin i spróbuj ponownie.

502 – Błąd ten oznacza, że już raz rozpocząłeś(łaś) transakcję na stronie PayU i nie została ona dokończona (kliknąłeś np. przycisk ‘Wstecz w wyszukiwarce’). Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.

504 – Błąd występuje gdy:
- link do płatności jest starszy niż 10 dni i upłynęła jego ważność
- rozpocząłeś transakcję, ale w trakcie kliknąłeś ‘Wstecz’
- rozpocząłeś transakcję, ale z powodu braku środków na koncie została ona odrzucona

Aby dokończyć transakcję złóż nowe zamówienie, to nieopłacone zostanie automatycznie anulowane.


Reklamacje i zwroty

Zwrot listu
Jeśli Twoje dziecko lub osoba, dla której zamówiony był list, nie jest do końca oczarowana naszym listem lub wideo, w ciągu  30 dni od daty zaksięgowania wpłaty, możesz odesłać go z powrotem i otrzymać 100% wpłaconej kwoty, bez podawania przyczyn. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania zwróconego listu.

Adres zwrotu:
SANTA Piotr Zielawski
Rejtana 12
05-126 Nieporęt

Zwrot wideo
Jeśli po obejrzeniu wideo wiadomości od Mikołaja stwierdzisz, że jednak Mikołaj się nie postarał i mógł to zrobić lepiej, w ciągu 30 dni od daty zaksięgowania wpłaty możesz poprosić o zwrot pełnej zapłaconej kwoty. Aby otrzymać zwrot pieniędzy wystarczy wysłać do nas pocztą Odstąpienie od umowy. Pieniądze zostaną przelane na konto podane w reklamacji  nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty nadania reklamacji.

Adres reklamacji:
Listymikolaja.pl
SANTA Piotr Zielawski
Rejtana 12
05-126 Nieporęt

Płatność

Wszystkie  płatności obsługiwane są przez bezpieczny i niezawodny system PayU.
Oferujemy następujące płatności:

4.  Przelew tradycyjny
5.  Szybki przelew internetowy: mBank, iPKO,
6.  Karta kredytowa

UWAGA:
- nie obsługujemy płatności za pobraniem

Opłaty za wysyłkę za granicę:
Unia Europejska -
Stany Zjednoczone -


Wysyłka
Wszystkie listy wysyłamy Pocztą Polską listem priorytetowym w ciągu 1-5 dni (lub 10-14 dni) w przypadku listów za granicę roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Ta strona wykorzystuje pliki cookie Więcej›. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis na tym urządzeniu. Możesz to zmienić w swojej przeglądarce.